32 kratic o trženju in prodaji, ki jih moramo poznati, da pri kupcih ne izpademo amaterji
Ali veste, kaj poslovni kupci želijo, če vam posredujejo RFI ter jih med drugim zanimajo SaaS, SLA in ROI? Ali vas to vprašajo na sestanku, ko nimate možnosti preveriti?
In še drug primer. Ko sem na prodajnem izobraževanju udeležence vprašal, kaj pomeni kratica B2C, jih je 90 odstotkov odgovorilo, da Business-To-Customers, kar je seveda napačno.
V današnji komunikaciji s kupci se uporabljajo različne in številne kratice, ki jih moramo poznati iz dveh razlogov.
Prvič, da razumemo, o čem govorimo. In drugič, zaradi zaupanja kupcev, saj brez poznavanja osnovnih pojmov hitro izpademo neposlovni ali nestrokovni.
Zato tokrat navajamo dvaintrideset pogostih kratic, ki jih srečujemo pri trženju in prodaji ter kratke razlage, kaj pomenijo.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

