Pojdi na glavno vsebino
Kadri in izobraževanje | Jure Habbe

32 kratic o trženju in prodaji, ki jih moramo poznati, da pri kupcih ne izpademo amaterji

Ali veste, kaj poslovni kupci želijo, če vam posredujejo RFI ter jih med drugim zanimajo SaaS, SLA in ROI? Ali vas to vprašajo na sestanku, ko nimate možnosti preveriti? 

In še drug primer. Ko sem na prodajnem izobraževanju udeležence vprašal, kaj pomeni kratica B2C, jih je 90 odstotkov odgovorilo, da Business-To-Customers, kar je seveda napačno. 

V današnji komunikaciji s kupci se uporabljajo različne in številne kratice, ki jih moramo poznati iz dveh razlogov. 

Prvič, da razumemo, o čem govorimo. In drugič, zaradi zaupanja kupcev, saj brez poznavanja osnovnih pojmov hitro izpademo neposlovni ali nestrokovni.  

Zato tokrat navajamo dvaintrideset pogostih kratic, ki jih srečujemo pri trženju in prodaji ter kratke razlage, kaj pomenijo.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

PRO Test: 15 kriterijev za hitro preverjanje učinkovitosti spletne strani
Orodja
PRO Test: 15 kriterijev za hitro preverjanje učinkovitosti spletne strani
Prvo in hitro oceno svoje spletne strani lahko naredimo tudi sami.
15 besed, ki nam lahko škodijo pri prodaji B2B in kako vplivajo na kupce
Prodaja
15 besed, ki nam lahko škodijo pri prodaji B2B in kako vplivajo na kupce
Če uporabljamo besede, ki vzbujajo negativne občutke kupcev, nam to pri prodaji zagotovo ne koristi.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...