Pojdi na glavno vsebino
Kadri in izobraževanje | Jure Habbe

5 dejavnikov pri neverbalni komunikaciji s kupci, ki vplivajo na uspešnost prodaje

Večina zagotovo pozna pravilo, da na kupce samo 30 odstotkov vpliva kar govorimo in 70 odstotkov naša govorica telesa. 

To pomeni, da je za odnose s kupci dejansko pomembnejša t.i. neverbalna komunikacija, ki se je pogosto niti ne zavedamo.  

In kot opažam v praksi, imamo tudi na tem področju še precej možnosti za izboljšave, če vemo, kaj in kako moramo ali želimo doseči. 

Zato v članku tokrat pojasnjujemo pet ključnih dejavnikov pri neverbalni komunikaciji s kupci, ki vplivajo na odnose, zaupanje in uspešnost prodaje.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Ali držite svoje obljube in zakaj je to pri prodaji B2B še posebej pomembno?
Prodaja
Ali držite svoje obljube in zakaj je to pri prodaji B2B še posebej pomembno?
Poslovni kupci nas ne cenijo po besedah in obljubah, temveč po naših dejanjih.
Kako komuniciramo z različnimi tipi sogovornikov pri prodaji in vodenju?
Kadri in izobraževanje
Kako komuniciramo z različnimi tipi sogovornikov pri prodaji in vodenju?
Ločimo tri glavne načine sprejemanja informacij in tipe svojih sogovornikov.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...