Pojdi na glavno vsebino
Kadri in izobraževanje | Jure Habbe

Kako komuniciramo z različnimi tipi sogovornikov pri prodaji in vodenju?

Odnosi in uspešnost pri prodaji in vodenju so v veliki meri odvisni od komunikacije, kar pomeni izmenjave informacij med sodelujočimi. 

Vendar redko pomislimo, da posamezniki pri tem delujemo različno. 

Ločimo namreč tri osnovne načine sprejemanja informacij, po katerih imenujemo in prepoznavamo tipe svojih sogovornikov.  

Zato v članku govorimo, kako z njimi učinkovito komuniciramo pri prodaji in vodenju, da dosežemo najboljše rezultate.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Kako komuniciramo s poslovnimi kupci v krizi, da ohranimo njihovo zaupanje?
Trženje
Kako komuniciramo s poslovnimi kupci v krizi, da ohranimo njihovo zaupanje?
Sedem priporočil za komunikacijo s poslovnimi kupci v težkih časih, ki je priporočljivo poznati in upoštevati.
Kakšne vsebine in na koliko načinov redno komunicirate s kupci pri prodaji B2B?
Trženje
Kakšne vsebine in na koliko načinov redno komunicirate s kupci pri prodaji B2B?
Redna in vsebinsko premišljena komunikacija s kupci je eden od temeljev za uspešno prodajo B2B.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...