Kadri in izobraževanje
| Jure Habbe
Kako komuniciramo z različnimi tipi sogovornikov pri prodaji in vodenju?
Odnosi in uspešnost pri prodaji in vodenju so v veliki meri odvisni od komunikacije, kar pomeni izmenjave informacij med sodelujočimi.
Vendar redko pomislimo, da posamezniki pri tem delujemo različno.
Ločimo namreč tri osnovne načine sprejemanja informacij, po katerih imenujemo in prepoznavamo tipe svojih sogovornikov.
Zato v članku govorimo, kako z njimi učinkovito komuniciramo pri prodaji in vodenju, da dosežemo najboljše rezultate.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Trženje
Kako komuniciramo s poslovnimi kupci v krizi, da ohranimo njihovo zaupanje?
Sedem priporočil za komunikacijo s poslovnimi kupci v težkih časih, ki je priporočljivo poznati in upoštevati.

Trženje
Kakšne vsebine in na koliko načinov redno komunicirate s kupci pri prodaji B2B?
Redna in vsebinsko premišljena komunikacija s kupci je eden od temeljev za uspešno prodajo B2B.