5 digitalnih orodij, ki so uporabna za vsakega podjetnika in marketingaša
Kako vem? Ker jih že leta uporabljam tudi sam. Z njimi sem v podjetjih, kjer sem bil zaposlen, in zase opravil vse, kar smo potrebovali za trženje svojih izdelkov in storitev pri prodaji poslovnim kupcem (B2B). Pri čemer seveda ne govorimo o Wordu, Excelu in PowerPointu.
Ker nisem ravno digitalni navdušenec in ne maram učenja novosti, je vsaj zame ključno, da so preprosta za uporabo. Zato so primerna tako za samostojne in male podjetnike, ki za trženje skrbijo sami, kot za vsakega marketingaša v srednjem in velikem podjetju.
Za katera orodja gre in na katerih področjih so uporabna?
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

