Trženje
| Jure Habbe
5 zanesljivo učinkovitih, vendar slabo izkoriščenih marketinških orodij
Poslovna in nakupovalna okolja se spreminjajo hitreje, kot so se kadarkoli prej. Največji vpliv imajo seveda internet in z njim povezani mediji. Prav spletni iskalniki in družbeni mediji so spremenili marsikatero dolga desetletja veljavno marketinško pravilo. In v ospredje postavili nova ter drugačne marketinške pristope.
Kaj se je spremenilo in za katera učinkovita, vendar slabo izkoriščena orodja gre?
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Orodja
Linkedin: Izguba časa ali neizkoriščena prodajna priložnost?
Čeprav je marsikdo nad njegovo uporabnostjo pri iskanju kupcev že obupal, navajamo štiri preproste načine, kako lahko Linkedin uspešno izkoristimo pri trženju in prodaji B2B.

Trženje
Inbound ali Outbound? Kakšen marketing je danes najboljši?
Za lažji odgovor na zastavljeno vprašanje si njune razlike in uporabnosti ponazorimo s praktičnim primerom iskanja kupcev.