Pojdi na glavno vsebino
Trženje | Jure Habbe

5 ključnih dejavnikov za učinkovit marketing pri prodaji B2B v letu 2022

Že čez nekaj dni bomo vstopili v novo poslovno leto in začeli v večini podjetij prodajne rezultate preštevati od začetka.

Pomembno vlogo pri tem bo imel marketing, s katerim ustvarjamo in pridobivamo priložnosti za prodajo.  

In marsikoga zagotovo zanima, kateri so ključni dejavniki, s pomočjo katerih bomo imeli naslednje leto čim boljše dosežke z manj napori in stroški.  

Zato v članku tokrat govorimo o petih področjih, ki jih moramo upoštevati za učinkovit marketing pri prodaji B2B v letu 2022.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Kako izberemo najbolj učinkovite marketinške pristope pri prodaji B2B v letu 2022?
Trženje
Kako izberemo najbolj učinkovite marketinške pristope pri prodaji B2B v letu 2022?
Poslovno kupci so se zaradi Covid-19 spremenili, kar moramo upoštevati v svojih načrtih.
Kako ocenimo in izboljšamo marketinški načrt pri prodaji B2B za naslednje leto?
Trženje
Kako ocenimo in izboljšamo marketinški načrt pri prodaji B2B za naslednje leto?
Marketing ustvarja pogoje prodajo, zato mora biti usklajen s prodajnimi cilji.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...