Pojdi na glavno vsebino
Trženje | Jure Habbe

Kako ocenimo in izboljšamo marketinški načrt pri prodaji B2B za naslednje leto?

Pri prodaji B2B so glavni cilji učinkovitega marketinga informiranje, izobraževanje in razvoj potreb ter pridobivanje prodajnih priložnosti pri obstoječih in novih kupcih.  

Zato se zagotovo strinjamo, da gre za pomembno dejavnost, od katere so odvisni naši poslovni rezultati. 

Sistematično jo izvajamo na podlagi marketinškega načrta, ki podaja ključne smernice kaj in kako bomo počeli, da dosežemo zastavljene cilje.  

Če vas zanima, kako preprosto ocenimo in po potrebi izboljšamo takšen načrt pri prodaji B2B s pomočjo desetih vprašanj, boste izvedeli v nadaljevanju.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Je za poslovni uspeh pomembnejši dober marketing ali prodaja?
Trženje
Je za poslovni uspeh pomembnejši dober marketing ali prodaja?
Vprašanje je podobno tistemu o kuri in jajcu, le da je odgovor pri marketingu in prodaji precej bolj preprost.
Kako izdelamo marketinški načrt za uspešno prodajo B2B v letu 2020?
Trženje
Kako izdelamo marketinški načrt za uspešno prodajo B2B v letu 2020?
Za uporaben marketinški načrt moramo upoštevati štiri področja in sedem ključnih vsebin.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...