Kako izdelamo marketinški načrt za uspešno prodajo B2B v letu 2020?
Ali že veste, kako boste v novem koledarskem – in za večino podjetij tudi poslovnem – letu dosegli svoje prodajne cilje, kaj vse morate narediti ter koliko časa in denarja boste porabili?
Pomemben del odgovorov na takšna in podobna vprašanja je namreč vsebina marketinškega načrta.
O tem govorimo, ker v praksi opažam tri večje slabosti.
Prvo, da v mnogih podjetjih takšnega načrta nimajo, ali da je brez uporabne vsebine. Drugo, da številni ne ločijo med prodajnim in marketinškim načrtom. In tretje, da se ga marketingaši pogosto lotevajo na napačen način.
Zato boste v članku izvedeli, katera so štiri glavna področja in sedem ključnih elementov marketinškega načrta za uspešno prodajo v letu 2020.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

