Pojdi na glavno vsebino
Trženje | Jure Habbe

Kako izdelamo marketinški načrt za uspešno prodajo B2B v letu 2020?

Ali že veste, kako boste v novem koledarskem – in za večino podjetij tudi poslovnem – letu dosegli svoje prodajne cilje, kaj vse morate narediti ter koliko časa in denarja boste porabili?

Pomemben del odgovorov na takšna in podobna vprašanja je namreč vsebina marketinškega načrta.

O tem govorimo, ker v praksi opažam tri večje slabosti.

Prvo, da v mnogih podjetjih takšnega načrta nimajo, ali da je brez uporabne vsebine. Drugo, da številni ne ločijo med prodajnim in marketinškim načrtom. In tretje, da se ga marketingaši pogosto lotevajo na napačen način.

Zato boste v članku izvedeli, katera so štiri glavna področja in sedem ključnih elementov marketinškega načrta za uspešno prodajo v letu 2020.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Je za poslovni uspeh pomembnejši dober marketing ali prodaja?
Trženje
Je za poslovni uspeh pomembnejši dober marketing ali prodaja?
Vprašanje je podobno tistemu o kuri in jajcu, le da je odgovor pri marketingu in prodaji precej bolj preprost.
Kaj je interni marketing in kako prispeva k povečanju prodaje?
Vodenje
Kaj je interni marketing in kako prispeva k povečanju prodaje?
Interni marketing so načini, s katerimi motiviramo zaposlene, da skrbijo za zadovoljne kupce.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...