Pojdi na glavno vsebino
Vodenje | Jure Habbe

Kaj je interni marketing in kako prispeva k povečanju prodaje?

Za uspešnost vsakega podjetja, ki se preživlja s prodajo, sta ključna zadovoljstvo kupcev in zaposlenih.

In ker smo o kupcih govorili že večkrat, se tokrat posvetimo zaposlenim.

V mnogih podjetjih je interni marketing poletni piknik in prednovoletna zabava za zaposlene, morda še kakšno darilo in dodatek k plači.

Vendar to ni to.

Zato v članku govorimo, kaj je interni marketing, kako ga izvajamo ter kako in zakaj prispeva k povečanju prodaje poslovnim kupcem (B2B) in potrošnikom (B2C).

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

10 načinov, kako lahko vodilni vsak dan motiviramo svoje sodelavce
Vodenje
10 načinov, kako lahko vodilni vsak dan motiviramo svoje sodelavce
Motivacija zaposlenih je spodbuda in osnovno gibalo za doseganje pričakovanih prodajnih in drugih rezultatov.
Kaj pomeni formula uspeha Cx + Ex in zakaj je pomembna?
Vodenje
Kaj pomeni formula uspeha Cx + Ex in zakaj je pomembna?
Dva ključna dejavnika, ki sta pomembna za uspešnost vsakega podjetja in organizacije.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...