Pojdi na glavno vsebino
Trženje | Jure Habbe

Kako izberemo najbolj učinkovite marketinške pristope pri prodaji B2B v letu 2022?

Čeprav smo pričakovali, da bo koronavirusa letos konec, se bomo z njegovimi posledicami očitno ubadali še vsaj naslednje leto. 

To pomeni, da jih moramo vključiti tudi v svoje marketinške načrte.  

Poslovni okolje in kupci so se namreč spremenili, zaradi česar pristopi, ki smo jih uporabljali še pred kratkim, ne delujejo več, ali pa je njihova učinkovitost precej manjša.  

Zato v članku govorimo, kako izberemo najboljše marketinške pristope pri prodaji B2B v letu 2022, saj jih bomo začeli izvajati že čez manj kot dva meseca.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

5 ključnih razlik med vlogo marketinga pri prodaji B2B in B2C, ki jih moramo upoštevati
Trženje
5 ključnih razlik med vlogo marketinga pri prodaji B2B in B2C, ki jih moramo upoštevati
Razumevanje razlik je pomembno, če prodajamo na obeh področjih in tudi sicer.
Kako z aktivnimi marketinškimi pristopi hitreje povečamo prodajo B2B?
Trženje
Kako z aktivnimi marketinškimi pristopi hitreje povečamo prodajo B2B?
Pri prodaji B2B poznamo desetine marketinških pristopov, ki jih delimo na aktivne in pasivne.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...