Pojdi na glavno vsebino
Trženje | Jure Habbe

Kako z aktivnimi marketinškimi pristopi hitreje povečamo prodajo B2B?

Pri prodaji poslovnim kupcem poznamo nekaj deset marketinških prijemov, ki jih delimo na dve glavni skupini. 

To so aktivni in pasivni pristopi.  

Čeprav s prvimi prodajo B2B povečamo lažje in hitreje, v praksi prevladujejo drugi, torej pasivni.  

Zato v članku opisujemo, kakšna je razlika med obema načinoma in kako sta povezana ter zakaj in kako z aktivnimi marketinškimi pristopi izboljšamo uspešnost prodaje.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Je za poslovni uspeh pomembnejši dober marketing ali prodaja?
Trženje
Je za poslovni uspeh pomembnejši dober marketing ali prodaja?
Vprašanje je podobno tistemu o kuri in jajcu, le da je odgovor pri marketingu in prodaji precej bolj preprost.
13 preizkušenih marketinških pristopov pri prodaji B2B za vsako podjetje in kakšen je najboljši
Trženje
13 preizkušenih marketinških pristopov pri prodaji B2B za vsako podjetje in kakšen je najboljši
Seznam in krajši opis marketinških taktik, ki jih moramo poznati v vsakem podjetju.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...