Trženje
| Jure Habbe
Kako z aktivnimi marketinškimi pristopi hitreje povečamo prodajo B2B?
Pri prodaji poslovnim kupcem poznamo nekaj deset marketinških prijemov, ki jih delimo na dve glavni skupini.
To so aktivni in pasivni pristopi.
Čeprav s prvimi prodajo B2B povečamo lažje in hitreje, v praksi prevladujejo drugi, torej pasivni.
Zato v članku opisujemo, kakšna je razlika med obema načinoma in kako sta povezana ter zakaj in kako z aktivnimi marketinškimi pristopi izboljšamo uspešnost prodaje.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Trženje
Je za poslovni uspeh pomembnejši dober marketing ali prodaja?
Vprašanje je podobno tistemu o kuri in jajcu, le da je odgovor pri marketingu in prodaji precej bolj preprost.

Trženje
13 preizkušenih marketinških pristopov pri prodaji B2B za vsako podjetje in kakšen je najboljši
Seznam in krajši opis marketinških taktik, ki jih moramo poznati v vsakem podjetju.