Pojdi na glavno vsebino
Trženje | Jure Habbe

5 ključnih izzivov za učinkovit marketing pri prodaji B2B in kako jih dosežemo

V podjetjih o marketingaših večkrat slišimo, da prodajajo meglo, kar v prenesenem smislu pomeni, da od njih nimajo posebnih koristi, ali jih vsaj ne opazijo. 

To je slabo, saj je ključna naloga učinkovitega marketinga ustvarjanje pogojev za uspešno prodajo.  

Vendar krivda vedno ni samo pri marketingaših, temveč k temu v precejšnji meri prispevajo tudi vodilni z nerazumevanjem vloge in delovanja marketinga pri prodaji poslovnim kupcem.  

Zato v članku tokrat govorimo o petih glavnih izzivih za učinkovit marketing, ki jih morajo poznati direktorji in vodje prodaje in marketinga ter marketingaši pri prodaji B2B.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Je za poslovni uspeh pomembnejši dober marketing ali prodaja?
Trženje
Je za poslovni uspeh pomembnejši dober marketing ali prodaja?
Vprašanje je podobno tistemu o kuri in jajcu, le da je odgovor pri marketingu in prodaji precej bolj preprost.
Kaj morajo o prodaji B2B vedeti marketingaši in zakaj?
Kadri in izobraževanje
Kaj morajo o prodaji B2B vedeti marketingaši in zakaj?
Prvi korak za uspešno trženje pri prodaji poslovnim kupcem je razumevanje, kako prodaja B2B sploh deluje.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...