5 ključnih izzivov za učinkovit marketing pri prodaji B2B in kako jih dosežemo
V podjetjih o marketingaših večkrat slišimo, da prodajajo meglo, kar v prenesenem smislu pomeni, da od njih nimajo posebnih koristi, ali jih vsaj ne opazijo.
To je slabo, saj je ključna naloga učinkovitega marketinga ustvarjanje pogojev za uspešno prodajo.
Vendar krivda vedno ni samo pri marketingaših, temveč k temu v precejšnji meri prispevajo tudi vodilni z nerazumevanjem vloge in delovanja marketinga pri prodaji poslovnim kupcem.
Zato v članku tokrat govorimo o petih glavnih izzivih za učinkovit marketing, ki jih morajo poznati direktorji in vodje prodaje in marketinga ter marketingaši pri prodaji B2B.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

