Prodaja
| Jure Habbe
5 koristnih nasvetov za prednovoletne obiske kupcev
Začenjajo se prednovoletni obiski kupcev in drugih poslovnih partnerjev. Zato je dobro vedeti, da se je tudi na tem področju v zadnjem desetletju marsikaj spremenilo. Če pravil ne poznamo, ali ne upoštevamo, ne spravimo v zadrego le sebe, temveč tudi svoje sogovornike, česar si zagotovo ne želimo. Kaj moramo torej vedeti o količini, najavah, trajanju, darilih in vsebini prednovoletnih obiskov?
Za ponazoritev, kaj se nam lahko pripeti, naj opišem svoji izkušnji.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še
Prodaja
PRO Nasvet: Kako za (poslovno) darilo kupimo knjigo?
Čeprav nas učijo, da je knjiga vedno lepo in koristno darilo, lahko pri izbiri naredimo tudi precejšnjo napako.
Trženje
Prednovoletni obiski poslovnih kupcev: da ali ne in zakaj?
Prednovoletni obiski niso vprašanje dobre volje, temveč način za krepitev odnosov s poslovnimi kupci.