Prednovoletni obiski poslovnih kupcev: da ali ne in zakaj?
Če še niste povsem odločeni glede prednovoletnih obiskov poslovnih kupcev, vam pri razmišljanju morda lahko pomaga današnja vsebina.
S tem vprašanjem sem se v prodaji B2B namreč ukvarjal več kot petindvajset let. Nekaj časa tudi kot poslovni kupec, ko so me obiskovali dobavitelji in izvajalci podjetij, kjer sem bil zaposlen na vodilnih položajih.
Zato lahko iz lastnih izkušenj potrdim, da se je na tem področju marsikaj spremenilo, razen nečesa zelo pomembnega.
Prodaja poslovnim kupcem je še vedno predvsem odnos med ljudmi.
Kaj je torej dobro vedeti o prednovoletnih obiskih poslovnih kupcev, da ne naredimo napake, kakršno opisujem v nadaljevanju?
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

