Trženje
| Jure Habbe
5 načinov, kako najdemo poslovne kupce, če nimamo lastne podatkovne baze
Občasno me kdo vpraša, ali bi bil pripravljen reklamirati njegove izdelke in storitve, ker imam svojo »podatkovno bazo«. Vendar tega ne počnem. Z veseljem pa svetujem in pomagam vsakemu, ki si jo želi ustvariti.
Čeprav je baza za uspešno prodajo B2B precej pomembna, lahko prodajne priložnosti in kupce najdemo tudi na druge načine.
Zato tokrat govorimo, kako najdemo kupce, če podatkovne baze nimamo.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še
Trženje
Kaj je gverilski marketing in kako deluje v prodaji B2B?
Gverilski marketing je sinonim za trženjske pristope, s katerimi vzbudimo pozornost ciljnih kupcev in se z njimi razlikujemo od drugih ponudnikov.
Prodaja
Kako ekspresno napolnimo svoj prodajni lijak v sedmih korakih?
Uporaben pristop, s pomočjo katerega lahko začnemo polniti svoj prodajni lijak že v nekaj dneh.