Pojdi na glavno vsebino
Trženje | Jure Habbe

5 načinov, kako razvijamo potrebe poslovnih kupcev za nakupe izdelkov in storitev

Ena od značilnosti prodaje B2B je, da v času, ko se želimo s poslovnimi kupci pogovarjati o sodelovanju, nakupi naših izdelkov in storitev večine ne zanimajo.  

To sicer ne pomeni, da je z njimi ali z nami karkoli narobe, vseeno pa nas zagotovo zanima, ali in kako si pri tem lahko pomagamo.  

Kot smo pred kratkim že govorili, potreb kupcev ne moremo ustvariti, če jih nimajo, lahko pa jih razvijamo. 

Zato v članku govorimo, kako se potrebe kupcev s časom spreminjajo, kaj pomeni razvoj potreb in kako to izvajamo v praksi.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

3 vprašanja, s katerimi ugotovimo vse bistveno, kar moramo vedeti o potrebah in pričakovanjih kupcev
Prodaja
3 vprašanja, s katerimi ugotovimo vse bistveno, kar moramo vedeti o potrebah in pričakovanjih kupcev
Ključne informacije o potrebah in pričakovanjih kupcev lahko ugotovimo že s tremi pravimi vprašanji.
Zakaj potreb poslovnih kupcev ne moremo ustvariti, če jih nimajo?
Prodaja
Zakaj potreb poslovnih kupcev ne moremo ustvariti, če jih nimajo?
Teorija o ustvarjanju potreb je zastarelo prepričanje, ki običajno vodi v prodajno vsiljivost.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...