Prodaja
| Jure Habbe
Zakaj potreb poslovnih kupcev ne moremo ustvariti, če jih nimajo?
Gre za eno od najbolj razširjenih zgrešenih predstav pri prodaji poslovnim kupcem.
Ta pravi, da moramo pri kupcih najprej ustvariti potrebe ter jim nato kot rešitev prodati svoje izdelke in storitve.
Zakaj je takšno razmišljanje napačno?
Ker potreb ne moremo ustvariti iz nič, če jih ni.
In ker verjamem, da se številni s takšno trditvijo ne strinjajo, jo razložimo in ponazorimo s praktičnim primerom.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Prodaja
3 vprašanja, s katerimi ugotovimo vse bistveno, kar moramo vedeti o potrebah in pričakovanjih kupcev
Ključne informacije o potrebah in pričakovanjih kupcev lahko ugotovimo že s tremi pravimi vprašanji.

Prodaja
Kako se zaradi pandemije spreminjajo potrebe kupcev in priložnosti za prodajo B2B?
V času krize in po njej bodo uspešnejši v podjetjih, kjer razumejo spremembe potreb svojih kupcev,