Pojdi na glavno vsebino
Prodaja | Jure Habbe

Zakaj potreb poslovnih kupcev ne moremo ustvariti, če jih nimajo?

Gre za eno od najbolj razširjenih zgrešenih predstav pri prodaji poslovnim kupcem.  

Ta pravi, da moramo pri kupcih najprej ustvariti potrebe ter jim nato kot rešitev prodati svoje izdelke in storitve. 

Zakaj je takšno razmišljanje napačno?  

Ker potreb ne moremo ustvariti iz nič, če jih ni. 

In ker verjamem, da se številni s takšno trditvijo ne strinjajo, jo razložimo in ponazorimo s praktičnim primerom.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

3 vprašanja, s katerimi ugotovimo vse bistveno, kar moramo vedeti o potrebah in pričakovanjih kupcev
Prodaja
3 vprašanja, s katerimi ugotovimo vse bistveno, kar moramo vedeti o potrebah in pričakovanjih kupcev
Ključne informacije o potrebah in pričakovanjih kupcev lahko ugotovimo že s tremi pravimi vprašanji.
Kako se zaradi pandemije spreminjajo potrebe kupcev in priložnosti za prodajo B2B?
Prodaja
Kako se zaradi pandemije spreminjajo potrebe kupcev in priložnosti za prodajo B2B?
V času krize in po njej bodo uspešnejši v podjetjih, kjer razumejo spremembe potreb svojih kupcev,
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...