Trženje
| Jure Habbe
5 pogostih napak pri pridobivanju prodajnih stikov z osebno elektronsko pošto
Kot vemo, so osebna elektronska sporočila med najbolj učinkovitimi marketinškimi pristopi za pridobivanje novih stikov, priložnosti in kupcev pri prodaji B2B.
Zato je nekoliko presenetljivo, da jih uporabljajo v dokaj redkih podjetjih.
In še pri teh v praksi opažamo značilne napake, zaradi katerih takšen način običajno ni učinkovit.
Zato v članku razlagamo pet pogostih napak pri pridobivanju prodajnih stikov z osebno elektronsko pošto in kako se jim izognemo.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Orodja
Elektronska pošta ali telefon? Kaj danes v prodaji deluje bolje in zakaj?
Vsaka možnost ima svoje prednosti in slabosti, zato je koristno vedeti, kdaj katero uporabimo in kako.

Orodja
Zakaj je elektronska pošta najbolj učinkovito marketinško in prodajno orodje po vsem svetu?
To samo fraza, temveč dejstvo, ki ga potrjujejo številne raziskave in lastne izkušnje.