Pojdi na glavno vsebino
Orodja | Jure Habbe

5 pogostih napak pri ugotavljanju zadovoljstva kupcev, ki vplivajo na uspešnost prodaje B2B

Ali je tudi v vašem podjetju ugotavljanje zadovoljstva poslovnih kupcev zgolj administrativno, namenjeno statističnim izračunom in grafom? 

V takšnem primeru zagotovo zapravljate precej prodajnih priložnosti. 

Kajti ugotavljanje zadovoljstva je izvrstno in nevsiljivo orodje za povečanje prodaje svojim obstoječim kupcem. 

Če vas zanima pet najbolj pogostih napak, ki neposredno vplivajo na uspešnost prodaje B2B ter kako jih lahko odpravimo, boste izvedeli v nadaljevanju članka.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Kaj moramo vedeti o zadovoljstvu poslovnih kupcev in kako ga ugotovimo s tremi vprašanji?
Vodenje
Kaj moramo vedeti o zadovoljstvu poslovnih kupcev in kako ga ugotovimo s tremi vprašanji?
Za zadovoljstvo poslovnih kupcev nista dovolj samo kakovost izdelkov in storitev.
Kako z ugotavljanjem zadovoljstva kupcev povečamo uspešnost prodaje B2B?
Vodenje
Kako z ugotavljanjem zadovoljstva kupcev povečamo uspešnost prodaje B2B?
Ugotavljanje zadovoljstva poslovnih kupcev je lahko odličen vir novih prodajnih priložnosti.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...