Orodja
| Jure Habbe
5 pogostih napak pri ugotavljanju zadovoljstva kupcev, ki vplivajo na uspešnost prodaje B2B
Ali je tudi v vašem podjetju ugotavljanje zadovoljstva poslovnih kupcev zgolj administrativno, namenjeno statističnim izračunom in grafom?
V takšnem primeru zagotovo zapravljate precej prodajnih priložnosti.
Kajti ugotavljanje zadovoljstva je izvrstno in nevsiljivo orodje za povečanje prodaje svojim obstoječim kupcem.
Če vas zanima pet najbolj pogostih napak, ki neposredno vplivajo na uspešnost prodaje B2B ter kako jih lahko odpravimo, boste izvedeli v nadaljevanju članka.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Vodenje
Kaj moramo vedeti o zadovoljstvu poslovnih kupcev in kako ga ugotovimo s tremi vprašanji?
Za zadovoljstvo poslovnih kupcev nista dovolj samo kakovost izdelkov in storitev.

Vodenje
Kako z ugotavljanjem zadovoljstva kupcev povečamo uspešnost prodaje B2B?
Ugotavljanje zadovoljstva poslovnih kupcev je lahko odličen vir novih prodajnih priložnosti.