Pojdi na glavno vsebino
Orodja | Jure Habbe

5 prednosti in slabosti hibridnih predstavitev in sestankov s kupci pri prodaji B2B

Novost, ki se je pri odnosih s poslovnimi kupci pojavila v zadnjem letu, so tudi t.i. hibridna srečanja. 

Čeprav se morda zdijo elegantna rešitev za prihranek časa in denarja, so izkušnje pokazale, da imajo več pomembnih slabosti.  

Zato je priporočljivo temeljito razmisliti, kdaj so zares smiselna, da ne naredimo več škode kot koristi.  

Če vas zanimajo prednosti in slabosti hibridnih predstavitev in sestankov s kupci pri prodaji B2B, kar vam bo pomagalo pri boljših odločitvah, boste izvedeli v nadaljevanju.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

13 nasvetov za uspešne sestanke s poslovnimi kupci v virtualnem okolju
Prodaja
13 nasvetov za uspešne sestanke s poslovnimi kupci v virtualnem okolju
Za učinkovite sestanke na daljavo potrebujemo veščine, ki se jih moramo večinoma še naučiti.
10 pogostih napak pri odnosih s poslovnimi kupci v virtualnem okolju in kako se jim izognemo
Prodaja
10 pogostih napak pri odnosih s poslovnimi kupci v virtualnem okolju in kako se jim izognemo
Odnosi s poslovnimi kupci in prodaja B2B na daljavo niso začasna motnja, temveč nova realnost.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...