Pojdi na glavno vsebino
Kadri in izobraževanje | Jure Habbe

5 razlogov, zakaj bi se prodajno izobraževali, če imate dovolj naročil

V nedavni raziskavi o prodaji B2B je približno 40 odstotkov sodelujočih odgovorilo, da imajo v njihovih podjetjih dovolj naročil.

Zato se marsikomu morda zastavlja vprašanje, čemu bi se sploh prodajno izobraževali, ko jim gre dobro.

Kljub občutku varnosti namreč ne smemo pozabiti, da se poslovno okolje hitro spreminja, izkušnje pa kažejo, da ima večina na prodajnem področju še precej možnosti za izboljšave.

Če vas zanima pet pomembnih razlogov, ki jih moramo poznati v vsakem podjetju in zaradi katerih je smiselno, da se izpopolnjujemo tudi v času t.i. debelih krav, jih boste izvedeli v nadaljevanju.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Kdaj in zakaj prodajna izobraževanja in usposabljanja ne pomagajo pri povečanju prodaje?
Kadri in izobraževanje
Kdaj in zakaj prodajna izobraževanja in usposabljanja ne pomagajo pri povečanju prodaje?
Izkušnje kažejo, da imamo na prodajnem področju še ogromno možnosti za izboljšave.
Kako izberemo pravo izobraževanje za izboljšanje uspešnosti prodaje B2B?
Kadri in izobraževanje
Kako izberemo pravo izobraževanje za izboljšanje uspešnosti prodaje B2B?
Če ne vemo, kam gremo je tudi pri izobraževanjih vsaka pot prava.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...