5 razlogov, zakaj bi se prodajno izobraževali, če imate dovolj naročil
V nedavni raziskavi o prodaji B2B je približno 40 odstotkov sodelujočih odgovorilo, da imajo v njihovih podjetjih dovolj naročil.
Zato se marsikomu morda zastavlja vprašanje, čemu bi se sploh prodajno izobraževali, ko jim gre dobro.
Kljub občutku varnosti namreč ne smemo pozabiti, da se poslovno okolje hitro spreminja, izkušnje pa kažejo, da ima večina na prodajnem področju še precej možnosti za izboljšave.
Če vas zanima pet pomembnih razlogov, ki jih moramo poznati v vsakem podjetju in zaradi katerih je smiselno, da se izpopolnjujemo tudi v času t.i. debelih krav, jih boste izvedeli v nadaljevanju.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

