Kadri in izobraževanje
| Jure Habbe
Kako izberemo pravo izobraževanje za izboljšanje uspešnosti prodaje B2B?
Ko se pogovarjamo o prodajnih izobraževanjih in usposabljanjih, se pogosto dogaja, da sogovorniki ne vedo, kaj bi z njimi želeli doseči.
To je slabo iz vsaj dveh razlogov.
Prvič, ker običajno ne izboljšajo prodaje in drugič, ker se zaradi tega ustvarja mnenje, da izobraževanja ne prinašajo ustreznih – ali celo nobenih – koristi.
Zato v članku tokrat razlagamo, kako izberemo pravo izobraževanje, s katerim bomo po možnosti dejansko izboljšali uspešnost prodaje B2B.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še
Kadri in izobraževanje
5 pogostih napak, zaradi katerih prodajna usposabljanja NE povečajo prodaje
Kako s prodajnim usposabljanjem povečamo prodajo, namesto da samo porabimo čas in denar
Kadri in izobraževanje
5 vrst usposabljanj za uspešno prodajo B2B, kako delujejo in kdaj jih uporabimo
Ker ni vseeno, kakšen način in kdaj uporabimo, da dosežemo najboljši učinek.