Kadri in izobraževanje
| Jure Habbe
5 vrst usposabljanj za uspešno prodajo B2B, kako delujejo in kdaj jih uporabimo
Verjetno se strinjamo, da so usposabljanja pomemben dejavnik za uspešno prodajo poslovnim kupcem.
Vendar pri tem ni vseeno, kakšen način uporabimo in kdaj, da dosežemo najboljši možen učinek.
To si najlažje predstavljamo, če pomislimo, da tudi voznika začetnika zagotovo ne bomo posadili v športni avto in ga poslali na dirko.
Zato v članku tokrat govorimo o petih vrstah prodajnih usposabljanj za uspešno prodajo B2B, kako delujejo in kdaj jih uporabimo.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Kadri in izobraževanje
5 pogostih napak, zaradi katerih prodajna usposabljanja NE povečajo prodaje
Kako s prodajnim usposabljanjem povečamo prodajo, namesto da samo porabimo čas in denar

Kadri in izobraževanje
Kdaj in zakaj prodajna izobraževanja in usposabljanja ne pomagajo pri povečanju prodaje?
Izkušnje kažejo, da imamo na prodajnem področju še ogromno možnosti za izboljšave.