Kadri in izobraževanje
| Jure Habbe
Kdaj in zakaj prodajna izobraževanja in usposabljanja ne pomagajo pri povečanju prodaje?
Za prodajna izobraževanja in usposabljanja se v Sloveniji vsako leto porabi nekaj milijonov evrov, kar ni malo denarja.
Po čemer bi lahko sklepali, da smo dežela z odličnim prodajnim znanjem.
Vendar izkušnje kažejo, da ni čisto tako in da imamo še ogromno možnosti za izboljšave, čeprav to precej neradi priznamo.
Zato v članku govorimo, kdaj in zakaj prodajna izobraževanja in usposabljanja ne pomagajo pri povečanju prodaje in kako dosežemo bistveno boljši učinek.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Kadri in izobraževanje
Dve slabosti klasične metode in kako usposabljamo za uspešno prodajo v treh korakih?
Za učinkovito prodajno usposabljanje ni dovolj samo teoretični prenos znanja in izkušenj.

Kadri in izobraževanje
Kam se najbolj izplača vložiti denar za prodajno izobraževanje?
Podjetja, ki vlagajo v izobraževanje direktorjev in vodij prodaje, rastejo najmanj 15% hitreje od drugih.