Pojdi na glavno vsebino
Kadri in izobraževanje | Jure Habbe

Dve slabosti klasične metode in kako usposabljamo za uspešno prodajo v treh korakih?

Pred kratkim smo že govorili, zakaj prodajna usposabljanja pogosto ne povečajo prodaje in kako lahko to spremenimo. Tokrat pa odkrivamo dve slabosti klasične metode in kako sodelavce – ali sebe – učinkovito usposobimo za uspešno prodajo.

Za lažjo predstavo se najprej spomnimo, kakšen je klasičen način.

To so vse vrste prodajnih izobraževanj in treningov, ki potekajo samo v učnem okolju, zato imajo dve glavni slabosti.

Prva je, da gre za teoretični prenos znanja. Ne glede, če izvajamo delavnice, igramo vloge, snemamo vedenje ter udeležence opozarjamo na napake in možne izboljšave. Vse to je teorija.

Praksa se namreč začne šele, ko smo v stikih s kupci.

Druga slabost takšnih usposabljanj pa je, da po koncu večinoma ne vemo, kako se naši sodelavci v pogovorih s kupci dejansko obnašajo.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

7 ključnih veščin za uspešno prodajo B2B
Kadri in izobraževanje
7 ključnih veščin za uspešno prodajo B2B
Za uspešno prodajo poslovnim kupcem je posebej pomembnih sedem prodajnih veščin, ki se jih lahko naučimo.
5 pogostih napak, zaradi katerih prodajna usposabljanja NE povečajo prodaje
Kadri in izobraževanje
5 pogostih napak, zaradi katerih prodajna usposabljanja NE povečajo prodaje
Kako s prodajnim usposabljanjem povečamo prodajo, namesto da samo porabimo čas in denar
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...