Dve slabosti klasične metode in kako usposabljamo za uspešno prodajo v treh korakih?
Pred kratkim smo že govorili, zakaj prodajna usposabljanja pogosto ne povečajo prodaje in kako lahko to spremenimo. Tokrat pa odkrivamo dve slabosti klasične metode in kako sodelavce – ali sebe – učinkovito usposobimo za uspešno prodajo.
Za lažjo predstavo se najprej spomnimo, kakšen je klasičen način.
To so vse vrste prodajnih izobraževanj in treningov, ki potekajo samo v učnem okolju, zato imajo dve glavni slabosti.
Prva je, da gre za teoretični prenos znanja. Ne glede, če izvajamo delavnice, igramo vloge, snemamo vedenje ter udeležence opozarjamo na napake in možne izboljšave. Vse to je teorija.
Praksa se namreč začne šele, ko smo v stikih s kupci.
Druga slabost takšnih usposabljanj pa je, da po koncu večinoma ne vemo, kako se naši sodelavci v pogovorih s kupci dejansko obnašajo.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.