Kadri in izobraževanje
| Jure Habbe
Kam se najbolj izplača vložiti denar za prodajno izobraževanje?
Izkušnje in podatki kažejo, da v večini podjetij največ denarja namenijo za izobraževanja in usposabljanja svojih prodajnih predstavnikov.
Kar je v nasprotju z znanim pravilom, da se uspešna prodaja začne od zgoraj navzdol.
Zato tokrat govorimo, kam se najbolj izplača vložiti denar za prodajna izobraževanja in zakaj.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še
Kadri in izobraževanje
Dve slabosti klasične metode in kako usposabljamo za uspešno prodajo v treh korakih?
Za učinkovito prodajno usposabljanje ni dovolj samo teoretični prenos znanja in izkušenj.
Kadri in izobraževanje
5 razlik med izobraževanjem in coachingom, ki so pomembne za uspešno prodajo B2B
Prodajne veščine lažje in hitreje izboljšamo s coachingom kot z običajnimi prodajnimi izobraževanji.