6 skupin poslovnih kupcev, ki jim prodajamo najlažje in zakaj
Vsi v prodaji poslovnim kupcem (B2B) si najbrž želimo, da bi bila hitra in preprosta. Vendar v večini primerov ni tako. Čeprav smo prepričani, da imamo odličen izdelek ali storitev, ki ju kupci zanesljivo potrebujejo, je pot do njihovih naročil pogosto dolga in zapletena. Zato nas zagotovo zanima, katerim skupinam poslovnih kupcev lahko prodajamo najlažje in zakaj.
Za osvežitev spomina na kratko ponovimo, kaj poslovni kupci kupujejo in kako.
V primerjavi s potrošniki (B2C), ki kupimo tudi do 80 odstotkov izdelkov in storitev, ki jih ne rabimo nujno, poslovni kupci kupujejo predvsem rešitve za svoje prednostne potrebe in težave. Ker so za svoje nakupne odločitve odgovorni svojim nadrejenim in sodelavcem, pri izbiri ponudnikov ne želijo narediti napake. Zato kupujejo predvsem pri osebah oziroma poslovnih partnerjih, ki jih poznajo in jim zaupajo.
Na podlagi teh dveh preprostih pravil lahko določimo šest skupin poslovnih kupcev, ki jim prodajamo z najmanj napora in stresa.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.