Pojdi na glavno vsebino
Vodenje | Jure Habbe

6 skupin poslovnih kupcev, ki jim prodajamo najlažje in zakaj

Vsi v prodaji poslovnim kupcem (B2B) si najbrž želimo, da bi bila hitra in preprosta. Vendar v večini primerov ni tako. Čeprav smo prepričani, da imamo odličen izdelek ali storitev, ki ju kupci zanesljivo potrebujejo, je pot do njihovih naročil pogosto dolga in zapletena. Zato nas zagotovo zanima, katerim skupinam poslovnih kupcev lahko prodajamo najlažje in zakaj.

Za osvežitev spomina na kratko ponovimo, kaj poslovni kupci kupujejo in kako.

V primerjavi s potrošniki (B2C), ki kupimo tudi do 80 odstotkov izdelkov in storitev, ki jih ne rabimo nujno, poslovni kupci kupujejo predvsem rešitve za svoje prednostne potrebe in težave. Ker so za svoje nakupne odločitve odgovorni svojim nadrejenim in sodelavcem, pri izbiri ponudnikov ne želijo narediti napake. Zato kupujejo predvsem pri osebah oziroma poslovnih partnerjih, ki jih poznajo in jim zaupajo.

Na podlagi teh dveh preprostih pravil lahko določimo šest skupin poslovnih kupcev, ki jim prodajamo z najmanj napora in stresa.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Kako ekspresno napolnimo svoj prodajni lijak v sedmih korakih?
Prodaja
Kako ekspresno napolnimo svoj prodajni lijak v sedmih korakih?
Uporaben pristop, s pomočjo katerega lahko začnemo polniti svoj prodajni lijak že v nekaj dneh.
Kako poslovne kupce prevzamemo svojim konkurentom? In oni nam.
Prodaja
Kako poslovne kupce prevzamemo svojim konkurentom? In oni nam.
Uporabna pravila, kako poslovne kupce prevzamemo konkurentom in kako se obranimo, da jih oni ne prevzamejo nam.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...