Pojdi na glavno vsebino
Kadri in izobraževanje | Jure Habbe

5 učinkovitih pristopov za izvajanje internega marketinga pri ravnanju z zaposlenimi

Poslovna uspešnost je odvisna od dveh glavnih dejavnikov, ki sta zadovoljstvo kupcev in zaposlenih. 

In eden od pristopov, ki nam pomaga pri krepitvi zadovoljstva sodelavcev, je interni marketing kot del ravnanja z zaposlenimi.

Ta ima v primerjavi s korporativnim in prodajnim marketingom svoje posebnosti, ki jih je priporočljivo upoštevati, da z njim dosežemo pričakovane učinke. 

Zato v današnjem prispevku govorimo o petih učinkovitih načinih za izvajanje internega marketinga in kako delujejo.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Kaj je interni marketing in kako prispeva k povečanju prodaje?
Vodenje
Kaj je interni marketing in kako prispeva k povečanju prodaje?
Interni marketing so načini, s katerimi motiviramo zaposlene, da skrbijo za zadovoljne kupce.
Ali in kako sta povezana zadovoljstvo zaposlenih in uspešnost prodaje?
Kadri in izobraževanje
Ali in kako sta povezana zadovoljstvo zaposlenih in uspešnost prodaje?
Skrb za zavzetost zaposlenih pri odnosih s kupci je lažja od stalnega iskanja novih kupcev.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...