Kadri in izobraževanje
| Jure Habbe
7 ključnih dejavnikov za zagotavljanje zvestobe svojih sodelavcev
Ali ste morda opazili, da letos zares veliko ljudi menja zaposlitev?
Zato vedno obstaja možnost, da nas bolj ali manj nepričakovano zapustijo sodelavci, ki so za podjetje še posebej pomembni.
To ima lahko občutne posledice za skoraj vsako organizacijo, vključno s poslabšanjem prodajnih rezultatov in poslovne uspešnosti nasploh.
Zato je eno izmed najbolj aktualnih vprašanj, ali in kako lahko ohranjamo njihovo zvestobo in preprečimo, da nas zapustijo ključni sodelavci.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Vodenje
Zakaj nas najboljši prodajni sodelavci v resnici zapustijo?
Devet pogostih razlogov, zaradi katerih se to dogaja v našem poslovnem okolju in kako si lahko pomagamo.

Vodenje
10 znakov, da moramo obvezno motivirati svoje prodajne sodelavce
Motiviranje prodajnih sodelavcev je pomembno in nas nič ne stane, razen našega časa in energije.