Zakaj nas najboljši prodajni sodelavci v resnici zapustijo?
Znan pregovor pravi, da ljudje ne zapuščajo služb, temveč svoje nadrejene. Če se spomnim na številne kolege, s katerimi sem se o tem pogovarjal, in pomislim na lastne izkušnje, to kar drži. Vendar nam redko kdo pove, kaj kot vodja počnemo tako zelo narobe, da nas naši najboljši sodelavci v resnici zapustijo.
Odhod vsakega sposobnega sodelavca za podjetje pomeni izgubo. Še posebej boleč je na področju prodaje, saj lahko z njegovim odhodom izgubimo tudi pomembne kupce. In morda celo pridobimo konkurenčnega ponudnika, ki nas zelo dobro pozna.
Zato tokrat navajam devet pogostih razlogov, zaradi katerih se to – po mojih izkušnjah – dogaja v našem poslovnem okolju.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.