Pojdi na glavno vsebino
Kadri in izobraževanje | Jure Habbe

7 pomembnih veščin za učinkovito ravnanje s ključnimi kupci pri prodaji B2B

V praksi je dokaj očitno, da mnogi ne razlikujejo med prodajo in ravnanjem s ključnimi kupci pri prodaji B2B.

Gre za področji, ki imata različen pomen in pri katerih potrebujemo drugačne sposobnosti.

To je slabo, saj lahko nerazumevanje pomena ravnanja s ključnimi kupci podjetjem povzroči precejšnjo poslovno škodo, če jih zaradi lastnih napak zapustijo.

Zato v članku razlagamo, v čem je omenjena razlika in katerih sedem veščin je posebej pomembno za učinkovito ravnanje s ključnimi kupci, da z njimi ohranjamo dolgoročno sodelovanje.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

10 zlatih pravil za učinkovito ravnanje s ključnimi poslovnimi kupci (KAM)
Vodenje
10 zlatih pravil za učinkovito ravnanje s ključnimi poslovnimi kupci (KAM)
Načrtno in učinkovito ravnanje s ključnimi kupci (t.i.KAM) je pomembno prav za vsako podjetje.
PRO Test: Ali dovolj dobro poznate svoje ključne poslovne kupce?
Prodaja
PRO Test: Ali dovolj dobro poznate svoje ključne poslovne kupce?
Glavni pogoj za dolgoročne odnose s ključnimi kupci je poznavanje njihovih pričakovanj.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...