Pojdi na glavno vsebino
Vodenje | Jure Habbe

7 predlogov, kako ravnamo, če imamo preveč naročil, da ohranimo dobre odnose s kupci

V zadnjem času imajo v nekaterih podjetjih težave zaradi preveč naročil svojih kupcev, ki jih komaj dohajajo. Temu bi na prvi pogled lahko rekli, da gre za »sladke« skrbi, vendar povsem ne drži.

Ko smo preveč zasedeni, se pri izvedbi naročil in sodelovanju s kupci pojavljajo površnosti, napake, pritožbe in nezadovoljstvo. To vpliva na medsebojne odnose in posledično tudi na prodajo.

Zato tokrat opisujemo sedem predlogov, kako lahko ravnamo, kadar imamo preveč naročil kupcev, da z njimi vseeno ohranimo dobre odnose.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Kako reklamacije kupcev spremenimo v priložnosti za prodajo?
Prodaja
Kako reklamacije kupcev spremenimo v priložnosti za prodajo?
Kaj moramo vedeti o reklamacijah in kako jih z enim stavkom spremenimo v priložnosti za prodajo.
Trije ključni dejavniki, kako pridobimo in ohranimo zaupanje kupcev za uspešno prodajo B2B
Prodaja
Trije ključni dejavniki, kako pridobimo in ohranimo zaupanje kupcev za uspešno prodajo B2B
Pravila, kako pridobimo in ohranimo zaupanje poslovnih kupcev, so se prav tako spremenila.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...