7 profesionalnih družbenih omrežij, ki so podobna Linkedinu
Z omejenimi možnostmi za druženje s poslovnimi kupci na sejmih, konferencah, skupinskih predstavitvah in drugih podobnih prireditvah, se je povečalo zanimanje ponudnikov izdelkov in storitev za uporabo družbenih omrežij.
Najbolj razširjeno, znano in nasploh vodilno je seveda Linkedin, vendar ni edino in ima poleg prednosti tudi precej slabosti.
Zato je za prodajo na mednarodnih trgih koristno poznati nekatere druge možnosti.
Če vas zanima sedem družbenih omrežij, ki so uporabna za navezovanje prodajnih stikov na nemškem, francoskem, ruskem, španskem in kitajskem govornem področju, si jih oglejte v nadaljevanju.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

