Pojdi na glavno vsebino
Orodja | Jure Habbe

7 profesionalnih družbenih omrežij, ki so podobna Linkedinu

Z omejenimi možnostmi za druženje s poslovnimi kupci na sejmih, konferencah, skupinskih predstavitvah in drugih podobnih prireditvah, se je povečalo zanimanje ponudnikov izdelkov in storitev za uporabo družbenih omrežij. 

Najbolj razširjeno, znano in nasploh vodilno je seveda Linkedin, vendar ni edino in ima poleg prednosti tudi precej slabosti. 

Zato je za prodajo na mednarodnih trgih koristno poznati nekatere druge možnosti. 

Če vas zanima sedem družbenih omrežij, ki so uporabna za navezovanje prodajnih stikov na nemškem, francoskem, ruskem, španskem in kitajskem govornem področju, si jih oglejte v nadaljevanju.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Linkedin: Izguba časa ali neizkoriščena prodajna priložnost?
Orodja
Linkedin: Izguba časa ali neizkoriščena prodajna priložnost?
Čeprav je marsikdo nad njegovo uporabnostjo pri iskanju kupcev že obupal, navajamo štiri preproste načine, kako lahko Linkedin uspešno izkoristimo pri trženju in prodaji B2B.
10 pogostih napak, zaradi katerih nam Linkedin ne pomaga pri uspešnosti prodaje
Orodja
10 pogostih napak, zaradi katerih nam Linkedin ne pomaga pri uspešnosti prodaje
Linkedin nam lahko pomaga pri prodaji, če ga uporabljamo načrtno in pravilno.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...