9 nasvetov, kako ravnamo s tajnicami za dostop do odločevalcev pri prodaji B2B
Za uspešno prodajo poslovnim kupcem se moramo pogovarjati s pravimi sogovorniki, ki odločajo o nakupih in izbiri ponudnikov ter jih imenujemo odločevalci.
Vendar, kdor za navezovanje stikov uporablja telefon, zagotovo ve, da se številni klici končajo pri njihovih tajnicah oziroma poslovnih sekretarkah, asistentkah in podobnih nazivih.
Za odnose s tajnicami lahko najdemo precej t.i. prodajnih trikov, s katerimi pa si običajno naredimo več škode kot koristi.
Zato v članku tokrat opisujemo devet nasvetov, kako ravnamo s tajnicami za dostop do odločevalcev pri prodaji B2B in čemu se je bolje izogniti.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

