Pojdi na glavno vsebino
Prodaja | Jure Habbe

Kako najdemo poslovne kupce po telefonu z manj stresa in neprijaznih zavrnitev?

Za marketing in prodajo B2B je najbolj občutna posledica koronavirusa ukinitev večine dogodkov, kjer smo se kupci srečevali fizično, kot so sejmi, konference, skupinske predstavitve in podobno.

Zato so znova postali pomembnejši pristopi, ki so jih ponekod že skoraj, ali morda celo povsem opustili.

Med njimi je zagotovo tudi hladno klicanje za navezovanje prodajnih stikov in iskanje potencialnih kupcev.

Ker vemo, da tega mnogi v prodaji B2B ne marajo, v članku tokrat razlagamo, kako najdemo prodajne priložnosti in kupce po telefonu z manj stresa in neprijaznih zavrnitev.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

PRO Nasvet: Telefon kot najboljši pripomoček pri prodaji B2B
Orodja
PRO Nasvet: Telefon kot najboljši pripomoček pri prodaji B2B
Telefonski klici tudi pri sodobni prodaji poslovnim kupcem še vedno delujejo, če jih izvajamo na pravilen način.
Kako pri prodaji B2B dosežemo, da so kupci pripravljeni na pogovore po telefonu?
Prodaja
Kako pri prodaji B2B dosežemo, da so kupci pripravljeni na pogovore po telefonu?
Kadar kupci niso pripravljeni na pogovore, je glavni razlog naš napačni pristop.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...