Pojdi na glavno vsebino
Trženje | Jure Habbe

Ali in kako nam lahko vplivnostni marketing pomaga povečati prodajo B2B?

Vplivnosti marketing je pri prodaji potrošnikom (B2C) dobro poznan in preizkušeno učinkovit, saj se zanj po vsem svetu porabi skoraj 10 milijard dolarjev letno.

Deluje tako, da znana oseba kot vplivnež oziroma influencer priporoča določen izdelek ali storitev, ki se zaradi tega prodaja bolje.

Vendar se motivi za nakupe poslovnih kupcev in potrošnikov precej razlikujejo.

Zato v članku tokrat razlagamo, ali in kako nam lahko vplivnostni marketing pomaga izboljšati rezultate pri prodaji B2B.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Kaj je gverilski marketing in kako deluje v prodaji B2B?
Trženje
Kaj je gverilski marketing in kako deluje v prodaji B2B?
Gverilski marketing je sinonim za trženjske pristope, s katerimi vzbudimo pozornost ciljnih kupcev in se z njimi razlikujemo od drugih ponudnikov.
Kaj je nevromarketing in kako se kupci v resnici odločajo?
Trženje
Kaj je nevromarketing in kako se kupci v resnici odločajo?
Z uporabo nevromarketinga lahko izboljšamo svojo prepričljivost in vpliv na odločitve kupcev.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...