Pojdi na glavno vsebino
Trženje | Jure Habbe

Ali in kako deluje vplivnostni marketing pri prodaji B2B?

Vplivnostni marketing seveda ni nekaj novega, saj znani in slavni že desetletja bolj ali manj odkrito in predvsem zaradi denarja priporočajo izdelke in storitve. 

Še posebej se je razcvetel s spletnimi tehnologijami in mediji, ko so se pojavili tudi poklicni vplivneži – oziroma t.i. influencerji – ki se s priporočanjem in reklamiranjem preživljajo. 

Vendar je večji del celotne dejavnosti namenjen prodaji potrošnikom (B2C) in bistveno manj prodaji poslovnim kupcem (B2B). 

Zato v članku govorimo, ali in kako deluje vplivnostni marketing na področju poslovnih kupcev in kako ga lahko uporabimo za uspešno prodajo doma in v tujini.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Kaj je gverilski marketing in kako deluje v prodaji B2B?
Trženje
Kaj je gverilski marketing in kako deluje v prodaji B2B?
Gverilski marketing je sinonim za trženjske pristope, s katerimi vzbudimo pozornost ciljnih kupcev in se z njimi razlikujemo od drugih ponudnikov.
Kaj je nevromarketing in kako se kupci v resnici odločajo?
Trženje
Kaj je nevromarketing in kako se kupci v resnici odločajo?
Z uporabo nevromarketinga lahko izboljšamo svojo prepričljivost in vpliv na odločitve kupcev.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...