Ali in kako deluje vplivnostni marketing pri prodaji B2B?
Vplivnostni marketing seveda ni nekaj novega, saj znani in slavni že desetletja bolj ali manj odkrito in predvsem zaradi denarja priporočajo izdelke in storitve.
Še posebej se je razcvetel s spletnimi tehnologijami in mediji, ko so se pojavili tudi poklicni vplivneži – oziroma t.i. influencerji – ki se s priporočanjem in reklamiranjem preživljajo.
Vendar je večji del celotne dejavnosti namenjen prodaji potrošnikom (B2C) in bistveno manj prodaji poslovnim kupcem (B2B).
Zato v članku govorimo, ali in kako deluje vplivnostni marketing na področju poslovnih kupcev in kako ga lahko uporabimo za uspešno prodajo doma in v tujini.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

