Prodaja
| Jure Habbe
Ali in kako nam BNI lahko pomaga povečati prodajo B2B in B2C?
Naj takoj povem, da nisem član in verjetno nikoli ne bom ter da ta članek ni nastal na pobudo, ali v sodelovanju s komerkoli iz BNI.
Vendar priznam, da sem imel po prvem obisku ene od skupin povsem napačno predstavo, kako njihov poslovni model v resnici deluje.
Ker enako opažam pri drugih, tokrat govorimo, ali in kako nam BNI lahko pomaga povečati prodajo poslovnim kupcem in potrošnikom.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Orodja
Linkedin: Izguba časa ali neizkoriščena prodajna priložnost?
Čeprav je marsikdo nad njegovo uporabnostjo pri iskanju kupcev že obupal, navajamo štiri preproste načine, kako lahko Linkedin uspešno izkoristimo pri trženju in prodaji B2B.

Prodaja
Formula uspeha: tone pojedenih »šniclov«, hektolitri popitega viskija in…
Ali graditev odnosov s kupci in sklepanje poslov ob hrani in pijači še vedno deluje ter kdaj in kako?