Prodaja
| Jure Habbe
Formula uspeha: tone pojedenih »šniclov«, hektolitri popitega viskija in…
Ko sva se o poslih pred časom pogovarjala z uspešnim podjetnikom, ki je vodilni v svoji branži že več kot petindvajset let, je formulo svojega uspeha opisal s temi besedami. Na tone pojedenih »šniclov«, hektolitri popitega viskija in uničeno zdravje.
Kaj je želel povedati? Da je odnose s svojimi kupci gradil predvsem izven pisarn ter ob dobri hrani ali vsaj pijači. Ali takšen pristop še vedno deluje ter kje in kako?
Odgovor je preprost. Seveda. Ampak ne vedno in povsod.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Prodaja
13 preizkušenih nasvetov za uspešna prodajna pogajanja
Prodajna pogajanja so več, kot dogovor o cenah in popustih, saj vplivajo na uspešnost sklenjenega posla, naš ugled in dolgoročno sodelovanje s kupci.

Kadri in izobraževanje
7 ključnih veščin za uspešno prodajo B2B
Za uspešno prodajo poslovnim kupcem je posebej pomembnih sedem prodajnih veščin, ki se jih lahko naučimo.