Pojdi na glavno vsebino
Orodja | Jure Habbe

Ali in kako nam lahko avtomatizacija pomaga pri uspešnosti prodaje B2B?

V zadnjih letih je veliko govora o avtomatizaciji in digitalizaciji na vseh področjih, vključno z marketingom in prodajo.

Vendar se pri tem znova srečamo z razlikami med prodajo potrošnikom (B2C) in poslovnim kupcem (B2B).

Kajti, če prvi številne nakupe opravimo brez osebnega stika s ponudniki, je v poslovnem okolju pomemben dejavnik prav odnos med ljudmi.

Zato v članku tokrat razlagamo, ali in kako nam lahko avtomatizacija pomaga pri osebni prodajni učinkovitosti in uspešnosti prodaje B2B nasploh.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

5 digitalnih orodij, ki so uporabna za vsakega podjetnika in marketingaša
Orodja
5 digitalnih orodij, ki so uporabna za vsakega podjetnika in marketingaša
Preprosta in preizkušena orodja, ki jih že leta uporabljam za trženje izdelkov in storitev pri prodaji B2B.
Kaj moramo vedeti o digitalizaciji trženja in prodaje, da ne naredimo več škode kot koristi?
Vodenje
Kaj moramo vedeti o digitalizaciji trženja in prodaje, da ne naredimo več škode kot koristi?
Digitalizacija nam lahko pomaga povečati prodajo, če jo znamo pravilno uporabiti.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...