Ali tudi pri vas telefoni zvonijo v prazno, kar je slabo za odnose s kupci in prodajo?
V zadnjih dveh tednih sem poklical vsaj deset telefonskih številk, nekatere tudi kot kupec, kjer so telefoni v pisarnah zvonili v prazno in niti nihče ni vrnil klica.
Če je bilo to še razumljivo spomladi, ko nas je koronavirus presenetil in smo bili nepričakovano prisiljeni delati od doma, je danes zadeva precej drugačna.
In morebitno razmišljanje, naj kupci in poslovni partnerji pač pošljejo elektronska sporočila, pomeni nerazumevanje osebnih odnosov.
Zato v članku govorimo, zakaj zvonjenje telefonov v prazno škodi ugledu in je slabo za prodajo v vsakem podjetju.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

