Orodja
| Jure Habbe
Ali veste, kakšna je razlika med orodjema Zoom in Loom ter kako nam slednji lahko pomaga?
Odkar se ukvarjamo s koronavirusom in odnosi na daljavo, bi najbrž težko našli koga, ki še ni vsaj slišal za Zoom.
Dokaj redki pa vedo, da obstaja tudi aplikacija s podobnim imenom, in sicer Loom.
Pri tem ne gre za kopijo, ki zgolj izkorišča prepoznavnost, temveč imata orodji različen namen in se dopolnjujeta.
Če vas zanima, v čem se razlikujeta in kako nam pri prodaji lahko pomaga manj znana rešitev, boste izvedeli v nadaljevanju.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še
Orodja
5 digitalnih orodij, ki so uporabna za vsakega podjetnika in marketingaša
Preprosta in preizkušena orodja, ki jih že leta uporabljam za trženje izdelkov in storitev pri prodaji B2B.
Orodja
Zakaj je elektronska pošta najbolj učinkovito marketinško in prodajno orodje po vsem svetu?
To samo fraza, temveč dejstvo, ki ga potrjujejo številne raziskave in lastne izkušnje.