Vodenje
| Jure Habbe
Ali zares veste, kako na kupce v resnici deluje vaše podjetje in kaj lahko pri tem naredimo?
Vsi se trudimo, da bi na kupce naredili najboljši vtis, da bi nam posvetili pozornost in nas po možnosti vključili v svoje nakupe.
Vendar je v praksi slika pogosto precej drugačna, kot si predstavljamo in želimo.
Zato tokrat zgolj za ponazoritev opisujem izkušnje s tremi podjetji, nad katerimi kot poslovni kupec zagotovo nisem navdušen, čeprav bi bil seznam lahko še veliko daljši.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Orodja
PRO Nasvet: Sodobna spletna stran ni oglasna deska podjetja
Danes je spletna stran orodje za krepitev prepoznavnosti in ugleda podjetja ter pridobivanje povpraševanj ali prodajo.

Kadri in izobraževanje
Zakaj najmanj 75 odstotkov marketinških in prodajnih nasvetov NI uporabnih?
Sodobno prodajo lahko razdelimo na šest glavnih področij, na katerih veljajo precej različna pravila.