Trženje
| Jure Habbe
Bi v primeru resnejših zdravstvenih težav želeli, da vam pomaga splošni zdravnik ali specialist?
To je retorično vprašanje, na katerega odgovor seveda ni potreben, ker je znan že vnaprej.
Obenem gre za preprost pristop, ki je zelo učinkovit pri marketingu in prodaji, če ga znamo izkoristiti.
Vendar v praksi opažam, da ga zlasti na področju prodaje B2B uporablja razmeroma malo ponudnikov, ali pa to počnejo napačno.
Zato v današnjem članku razlagamo, kako ga imenujemo z eno besedo in kako nam lahko pomaga izboljšati uspešnost prodaje poslovnim kupcem.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Prodaja
Kako namesto prodajalca postanemo zdravnik za težave svojih kupcev?
Čeprav kupci ne maramo, da nam prodajajo, večina pri prodaji poslovnim kupcem in potrošnikom počne ravno to.

Prodaja
Kako se lahko uspešno razlikujemo od drugih ponudnikov pri prodaji B2B?
Če razmišljate o kakovosti, cenah, referencah in podobnem, odgovor ni pravilen.