Kadri in izobraževanje
| Jure Habbe
Če razmišljate o zaposlitvi (digital) marketingaša, preberite tole.
Vsaj na podlagi objavljenih podatkov lahko sklepamo, da so na prodajnem področju ta čas najbolj iskani marketingaši. Posebej za ali z znanjem digitalnega marketinga.
Kar je načeloma razumljivo, saj imamo v večini podjetij pri trženju še precej možnosti za izboljšave.
Vendar to ne pomeni, da moramo svojega marketingaša nujno zaposliti.
In če morda razmišljate v tej smeri, je dobro poznati ter premisliti nekaj dejstev, o katerih govorimo v nadaljevanju.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Trženje
Je za poslovni uspeh pomembnejši dober marketing ali prodaja?
Vprašanje je podobno tistemu o kuri in jajcu, le da je odgovor pri marketingu in prodaji precej bolj preprost.

Trženje
Kam se nam najbolj izplača vložiti svoj marketinški denar?
Preprosto pravilo, s pomočjo katerega se lažje odločimo, kako najbolje porabimo svoj marketinški proračun.