Pojdi na glavno vsebino
Prodaja | Jure Habbe

Če se v povpraševanju kupca ne prepoznate, vam naročilo skoraj zagotovo ni namenjeno

V nekaterih podjetjih prejmejo precej povpraševanj interesentov za njihove izdelke in storitve ter imajo s pripravo ponudb veliko dela, vendar dobijo malo ali skoraj nič naročil.

Zato udeležence prodajnih izobraževanj večkrat zanima, ali se ima s takšnimi kupci in njihovimi povpraševanji sploh smisel ukvarjati.

Čeprav se odgovor na prvi pogled morda zdi preprost, izkušnje namreč kažejo, da ni povsem enoznačen.

Če vas zanima, kaj pomeni navedeno pravilo in kako ravnamo, kadar se v povpraševanjih obstoječih in novih kupcev ne prepoznamo, da z njimi ne izgubljamo časa, pa boste izvedeli v članku.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Ali in kako lahko dosežemo, da kupci potrdijo 80 odstotkov naših ponudb?
Prodaja
Ali in kako lahko dosežemo, da kupci potrdijo 80 odstotkov naših ponudb?
Nobenega smisla nima pripravljati ponudbo za vsakega, ki ga naši izdelki in storitve zanimajo.
Kako ravnamo, kadar morajo ali želijo kupci o naši ponudbi »še malo razmisliti«?
Prodaja
Kako ravnamo, kadar morajo ali želijo kupci o naši ponudbi »še malo razmisliti«?
Najslabše je, če smo pasivni in čakamo, da se kupci odzovejo sami.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...