Če se v povpraševanju kupca ne prepoznate, vam naročilo skoraj zagotovo ni namenjeno
V nekaterih podjetjih prejmejo precej povpraševanj interesentov za njihove izdelke in storitve ter imajo s pripravo ponudb veliko dela, vendar dobijo malo ali skoraj nič naročil.
Zato udeležence prodajnih izobraževanj večkrat zanima, ali se ima s takšnimi kupci in njihovimi povpraševanji sploh smisel ukvarjati.
Čeprav se odgovor na prvi pogled morda zdi preprost, izkušnje namreč kažejo, da ni povsem enoznačen.
Če vas zanima, kaj pomeni navedeno pravilo in kako ravnamo, kadar se v povpraševanjih obstoječih in novih kupcev ne prepoznamo, da z njimi ne izgubljamo časa, pa boste izvedeli v članku.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

