Prodaja
| Jure Habbe
Ali in kako lahko dosežemo, da kupci potrdijo 80 odstotkov naših ponudb?
V številnih podjetjih pripravijo veliko ponudb ter za to porabijo ogromno časa in znanja, vendar imajo dokaj malo naročil.
O tem sem že pred časom v eni od boljših knjig o prodaji B2B našel zanimiv zapis, da imajo pravi prodajni profesionalci potrjenih najmanj 80 odstotkov svojih ponudb.
Ali in kako je to mogoče?
Odgovor lahko izveste v članku, kjer govorimo o treh izkušnjah in kako dosežemo, da poslovni kupci potrdijo veliko večino naših ponudb.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Prodaja
Kaj je test resnosti poslovnih kupcev in kako ga uporabljamo za uspešno prodajo?
Kakovostne prodajne priložnosti lahko najdemo s pristopom, ki mu pravimo test resnosti kupcev.

Prodaja
Zakaj sta vsebina in oblika ponudb za poslovne kupce pomembnejši, kot si predstavljamo?
Kakovostne ponudbe so več kot samo popisi izdelkov in storitev s cenami.