Prodaja
| Jure Habbe
Kaj je test resnosti poslovnih kupcev in kako ga uporabljamo za uspešno prodajo?
V prodaji poslovnim kupcem imamo lahko veliko sestankov, vendar (pre)malo naročil. Čeprav se pogovarjamo s svojimi ciljnimi kupci in pravimi sogovorniki.
Pogost razlog je, da kupci nimajo dovolj velikih potreb za nakup, čeprav jih naši izdelki in storitve morda zanimajo.
Temu se lahko v precejšnji meri izognemo s pristopom, ki mu pravimo test resnosti kupcev.
Naj za lažjo predstavo ponazorim kar s svojo izkušnjo.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Kadri in izobraževanje
PRO Test: Preverite svoje prodajne sposobnosti
Če želimo izboljšati prodajne veščine, moramo najprej odkriti svoje slabosti, ki jih lahko ocenite v nekaj minutah.

Trženje
Kako smo preizkusili segmentacijo kupcev in jo uporabili za uspešno prodajo B2B?
Segmentacija kupcev ni samo fraza, temveč pomemben dejavnik za uspešno prodajo,