Trženje
| Jure Habbe
Kako smo preizkusili segmentacijo kupcev in jo uporabili za uspešno prodajo B2B?
Čeprav so za nekatere diferenciacija, pozicioniranje, segmentacija, specializacija in podobno zgolj suhoparna teorija, imajo tudi resnično uporabno vrednost.
Zato tokrat opisujem svojo izkušnjo, kako smo sprva neuspešen pristop s segmentacijo kupcev spremenili v svoje najbolj učinkovito prodajno orodje.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Trženje
10 razlik med prodajo B2B in B2C, zaradi katerih ni vseeno, komu prodajamo
Večina avtorjev prodajo poslovnim kupcem in potrošnikom obravnava enako, vendar to ne drži, saj se področji razlikujeta podobno, kot maraton in šprint.

Trženje
Je za poslovni uspeh pomembnejši dober marketing ali prodaja?
Vprašanje je podobno tistemu o kuri in jajcu, le da je odgovor pri marketingu in prodaji precej bolj preprost.