Pojdi na glavno vsebino
Prodaja | Jure Habbe

»Čudežni« stavek, zaradi katerega sem kupil, čeprav tega nisem nameraval

Kljub temu, da B2B pomeni sodelovanje med podjetji, je prodaja največkrat predvsem odnos med ljudmi.  

In čeprav naj bi se poslovni kupci odločali racionalno oziroma razumsko, so pri nakupih vselej prisotna tudi čustva.  

Pri prodaji na čustva vplivajo besede ali še pogosteje besedne zveze, ki jih imenujemo sprožilci, in povzročijo določene odzive, po možnosti odločitve za nakupe. 

Če vas zanima primer takšnega stavka, zaradi katerega sem kupil poslovno storitev, čeprav nisem nameraval, ki ga lahko uporabite tudi pri svoji prodaji, boste to izvedeli v nadaljevanju.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Uspešna prodaja B2B ni znanost, temveč je predvsem zdrava pamet
Prodaja
Uspešna prodaja B2B ni znanost, temveč je predvsem zdrava pamet
Za uspešno prodajo B2B moramo poznati odgovore na sedem osnovnih vprašanj, ki nam pomagajo razumeti svoje kupce.
15 besed, ki nam lahko škodijo pri prodaji B2B in kako vplivajo na kupce
Prodaja
15 besed, ki nam lahko škodijo pri prodaji B2B in kako vplivajo na kupce
Če uporabljamo besede, ki vzbujajo negativne občutke kupcev, nam to pri prodaji zagotovo ne koristi.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...